Sistem za evidenciju radnog vremena cena
Cena sistema za evidenciju radnog vremena zavisi od broja uređaja za čekiranje i broja radnika u kompaniji. Pored toga ukupna cena zavisi i od vrste uređaja koji se izaberu. Možemo reći da jedinstvena cena sistema ne postoji. Ukoliko uzmemo u obzir koliko vremena i truda izgube zaposleni u kompaniji koji ručno obračunavaju efektivno radno vreme za svakog zaposlenog dolazimo da zaključka da je sistem za evidenciju radnog vremena uvek isplativa investicija.
Koraci od dogovora do realizacije
Prvi korak u realizaciji ove priče je telefonski razgovor gde saslušamo prvo mi vas, vidimo šta vam treba, pa tek onda nudimo odgovorajuće uređaje i konfiguraciju softvera. Drugi korak je slanje osnovne ponude, gde se okvirno upoznajete sa cenom i uređajima. Zatim, slanje specifikacije našeg sistema, gde se bliže možete upoznati sa samim načinom funkcionisanja sistema i izgledom izveštaja koje sistem generiše. Nakon toga, ukoliko imate neka dodatnja pitana i nedoumice, možemo organizovati prezentaciju. Na prezentaciji vam predstavljamo uređaje i detaljnije pričamo o samom softveru. Kada sve jasno preciziramo, shvatimo vaše želje i potrebe, kreiramo konačnu ponudu i prelazimo na implementaciju sistema.
Implementacija
Nakon zvanično dogovorene saradnje, prelazimo na implementaciju, koja se sastoji iz dva dela:
- Instalacija softvera i priprema baze podataka, koja se radi udaljeno, tako što se povežemo na vaš server i odradimo sve što je potrebno
- Montaža uređaja, obuka za zaposlene koji će koristiti web aplikaciju, predajemo vam korisnički uputstvo i tagove/kartice, ukoliko ste se odlučili za ovaj vid autentikacije.
Posle toga prelazimo na period stabilizacije, koje se ne naplaćuje, dok sistem zaživi i dok se korisnici aplikacije “uhodaju”
Nakon toga se dogovaramo za tehničku podršku, u trajanju od godinu dana, ukoliko smatrate da će vam trebati. Tehnička podrška nije obavezna.