Tehnicke karakteristikeČesto postavljana pitanja - Erviko sistem

Pitanja:

Šta izabrati,  karticu ili tag privezak?

Identifikacija putem RFID kartice ili tagova je jedna od najpraktičnijih i najčešćih načina identifikacije zaposlenih. Zaposleni su uveliko navikli na standardne dimenzije pvc kartica, koje su pronašle široku upotrebu u poslovnom svetu, prednost im je što mogu biti personalizovane, a može biti i dodat logo vašeg preduzeća.

Beskontaktno očitavanje i kartica i tagova štedi i vreme vaših zaposlenih, jednostavni su za upotrebu i u evidenciji radnog vremena i kontroli prisupa.

Baš kao i kartica, tagovi su praktični, vrlo izdržljivi i vodootporni. Tagovi imaju  alkicu koja može da se prikači za ostale priveske i tako olakšava nošenje zaposlenima.

Necete pogrešiti ni jednim izborom.

Treba napomenuti da i kartice i tagovi mogu raditi na različitim frekvencijama najčešće 125 kHz i 13,56MHz (mifare). Kartice imaju nešto veći domet od tag priveska.

Kako izabrati optimalno rešenje za Evidenciju radnog vremena?

Sve zavisi od Vaših potreba, ali navešćemo neke osnovne elemente na koje treba da obratite pažnju.

Da li sistem podržava poslovanje malih ili velikih sistema? Ne podržavaju svi softveri industijsko poslovanje i poslovanje po smenama. Ako imate specifične zahteve, da li je sistem moguće modifikovati?

Razmislite da li Vam je bitan jezik menija aplikacije.

Koliko uređaja Vam treba i da li prodavac softvera nudi kompletno rešenje? Takodje, ako sistem može da se instalira na telefone, tablete zaposlenih da li će Vam to olakšati evidenciju ranog vremena?

Pogledajte i tekst na temu kako izabrati odgovarajući softver za evidenciju zapslenih.

Kako kreirati izveštaj za obračun zarada?

Jedno od osnovnih pitanja na svakoj obuci. S obzirom da se automatska obrada podataka vrši na dnevnom nivou kroz Task Scheduler, na kraju meseca je ovaj izveštaj već spreman. Korisnik aplikacije bira radnika/organizaconu jedinicu/lokaciju za koju želi da izveštaj bude generisan. Pored ovoga postoji i mogućnost izbora perioda za koji želimo željene podatke.

Šta ako neko zaboravi da se čekira?

Za svakog radnika u izveštaju možete da vidite koliko je bilo radnih dana u tom mesecu i za npr. 22 radna dana, radnik će imati 22/22, ako su za svaki dan bila uredna čekiranja. Ukoliko je jedan dan zaboravio da se čekira za odlazak, imaćete podatak 22/21 i radnik za taj dan dobija 0 radnih sati. Ovo možete naknadno ispraviti ručnim unosom čekiranja kroz aplikaciju i taj ručni unos će se tretirati kao standardno čekiranje. Admin uvek može da poništi ručno upisana čekiranja i za svaki ručni unos može da se vidi ko ga je upisao.

Da li postoji rešenje za radnike na terenu?

Takođe jedno od čestih zahteva i pitanja. Postoje dva rešenja za radnike koji ne dolaze svakodnevno u krug firme ili koji su konstantno na terenu. Prvo rešenje je Android aplikacija instalirana na mobilni telefon i to je rešenje koje se uglavnom koristi za komercijaliste. Drugo rešenje je prenosivi Virdi uređaj, sličan mobilnom telefonu, koji ima senzor otiska prsta i čitač kartica/tagova. Ovo rešenje je pogodno za gradilišta, može da se zakači na wi-fi mrežu, a može i da internet dobija preko SIM kartice. Takodje, ova rešenja su primenljiva i u situacijama kada radnik radi od kuće.

Da li mogu da otvaram aplikaciju sa bilo kojeg računara?

Aplikacija je web orijentisana i može da se otvara sa bilo kojeg računara. Baza podataka je na centralizovanom server računaru, a aplikaciju otvarate preko browsera, zatim unosite username i password.

Da li postoji mogućnost integracije sa softverom za obračun plata?

Postoji, već smo sarađivali sa uglavnom svim pristunim softverima za obračun plata, na našem tržištu.

Da li postoji mogućnost kreiranja specifičnih izveštaja?

S obzirom da je To-net d.o.o. i proizvođač softvera, postoji mogućnost prilagođavanja specifičnim zahtevima.

Da li mogu karticu starog radnika da dodelim novom radniku?

Postoji i ova mogućnost i sve možete odraditi kroz aplikaciju, nema potrebe da idete do terminala. Svaki novi upis, brisanje sa terminala i iščitavanje podataka sa terminala se vrši kroz Erviko web aplikaciju.

Da li mogu u svakom trenutku da znam broj radnika u određenom objektu?

Izveštaj o trenutnoj prisutnosti prikazuje ovaj podatak u realnom vremenu. Rešenje koje je napravljeno u slučaju požara, da se zna koliko je radnika trenutno prisutno u određenom objektu.

Da li kompanija koja posluje u više gradova, mora imati server računar u svakom gradu?

Ne mora, s obzirom da je sistem centralizovan, svi podaci se šalju u jednu bazu podataka. Mrežnim podešavanjem i otvaranjem portova, server računar sve lokacije vidi kao jedinstven sistem.

https://www.erviko.rs/wp-content/uploads/2020/12/ERViKO-Logo-e1612450110779.png
O ERViKO sistemu

ERViKO sistem je sistem za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa koji na lak i jednostavan način poboljšava performanse preduzeća.
ERViKO pruža osnovu za kvalitetno upravljanje kadrovskim i poslovnim operacijama u jednom preduzeću.

ERViKO android

ERViKO Android (Virtuelni terminal) je zamena za uređaje za evidenciju radnog vremena. Preporučuje se za poslovnice sa manje radnika. Virtuelni terminal može postati svaki Android uređaj.

O ERViKO sistemu

ERViKO sistem je sistem za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa koji na lak i jednostavan način poboljšava performanse preduzeća.
ERViKO pruža osnovu za kvalitetno upravljanje kadrovskim i poslovnim operacijama u jednom preduzeću.

ERViKO android

ERViKO Android (Virtuelni terminal) je zamena za uređaje za evidenciju radnog vremena. Preporučuje se za poslovnice sa manje radnika. Virtuelni terminal može postati svaki Android uređaj.

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter kako biste bili u toku s najnovijim dešavanjima i objavama.

Pozovite direktno